tuubaeylulanil Kızlar 24+5 im solbacağım boydan boya uyuşuyor iki gündür böyle olan var mı normal mi dpktora 18 temmuz da gideceğim ama merak ettim
Nazankanatli Merhabalar benimde gecen hafta oldu doktorum magnezyum yazdı şimdi iyiyim sizde doktorunuza sorun isterseniz
Ayyse34 Merhaba bende geçen hafta oldu sol ayakta uyuşma doktoruma yazdım magnezyum verdi 3 gündür kullanıyorum maden suyu içmeye başladım birde