ikizannesi172011 ikizannesi172011 merhabalar🥰. magnezyum açısından zengin olduğu için doktorum.gunde 2 şişe icmemi istedi.. çok severek icmesemde günlük bir tane içiyorum mide yanmasına ve ödeme çok iyi geliyor bende ve son aylarda bebeğe kiloda aldirdigini. Kalsiyum açısından zengin hatta süt ve süt ürünleri tüketemiyen gebeler.icinde iyi bı alternatif olduğunu okumuştum 🥰