Uhhg35- Merhaba kızlar benim kafam çok karıstı normal gittitgim doktora göre bebek 3 hafta geriden geliyordu doktorum tatile gitti başka doktora gittim bebek 1 hafta geride sadece karın çevresi dedi ogün emin olmak içim başka doktora gittim oda 1 hafta dedi bugün 35+ 6 yım doktorum geldi ona gittim o hala diyo 33 haftalık karnı diyo hangisinin doğru acaba kendi doktorum perinatolojiye gönderdi bebek çok saglıklı dedi ona görede 9 10 günlük gerilik var dedi 😞
Vijdan Uhhg35- merhaba hatırladinmi beni daha önce konusmustuk 38+3 olduk geçen pazartesi 37+3 de aynı hastanede kadın doğumcu baktı usg ile hiçbişey soylemedi doppler ayrıntılı usg yolladı ordaki dr baş çevresi küçük dr seni neden yolladi dedi bilmiyorum gelişim geriliği vardı kilosu azdı dedim 3 kilo olmuş başka bir sorun yok baş çevresi boyu genetik ola bilir dedi sonucu dr a götür dedi gittim ayrintiliyi yapan dr un sonucunu beğenmiyo 3 kilo demiş ama yoktur okadar bacak boyu kısa ama sakat diyemeyiz zehir etti yeminle son 10 günümü kısada olsa zayıfta olsa sağlıklı çok şükür 34 haftaya kadar hicbir sorunu yoktu bebeğimin sadece kilo muhabbeti yaptılar yediklerimi planli programlı duzenli kilo aldıracak şekilde yedim kilosu arttı bu seferde sakat ola bilir gibilerinden yorum yaptı. Bu arada benimde kendi dr um yok başka dr a gitmek zorunda kaldım 6 günüm kaldı sende takma kafana stres yapıp zehir etme kendine zayıfsa zayıf 2 kilo doğup küveze gitmeyen sağlıklı bebekler var rabbim sağlıcakla kucagimiza almayı nasip etsin
strangelove Benim doktor o iki hafta ileride bir hafta geride meselesine takılmayın hiçbir şey ifade etmiyor diyor. Kimi hastanenin hesaplama sistemiyle ileride çıkar kiminliyle geri demişti. Bu da öyle olmuş sanırım.
Skucuk Benim bebeğimde 34+4 bugünkü kontrolde 1900 gram cıktı bi haftada sadece 20 gr almış tourch testi yapıldı kızamık enfeksiyonu geciriyormusum sanirim pazartesi sonucu göstereceğim ama internetten baktigim şeyler beni yikti resmen Rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin insallah😔
Mdogan Uhhg35- Biz de karın çevresinde 1 hafta gerideydik iyi beslenmeyle düzeldi canım şuan 35+4 teyiz kilo bgn bakıldı 2400 çıktı çok zayıftı toparlamış benim riskli gebelik olduğu için sürekli perinatolojiye gidiyorum doktorum mühim olan kilo alımının durmaması dedi içini ferah tut sen🙏
Uhhg35- Vijdan hatırladım seni canım valla zehir oldu banada hepsi farklı bisey diyo biri alalım 100 gram alıyo diyo haftada gelişmiyor öbürü diyo sonuçta alıyo durdun 3 kilo doğar doğuma kadar biri bacağı kısa dedi öbürü bacağı normal dedi bunaldım artık
Skucuk Vijdan peki neden engellilik yada sakatlık durumundan bahsetti usg ’deki boy kilo baş çevresi ölçümüne göre mi yoksa size herhangi bi kan tahlili yaptimi
almila2020 Bnm de bebegim 2 haftadan geri geliomuş 31+4 gittim 1600 gramdı kücük dogcak dedi takipe aldı şimdi haftada 1 gitcem Allah saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin insallah
cnsbll4006 almila2020 merhaba bende 28+2 de gitmiştim 813 gram demişti doktor ama ne az ne çok dediler sizin nasıldı o zamanlar
GulcanYvz almila2020 benimde 29 da 1221gram çıktı 1 hafta zayıf karın çevresi 25 haftadan beri böyle düzeltemedim bir türlü 😔şimdi 31 haftalığım ne durumda hiç bilmiyorum artık sağlıklı olsunda zayıf olsun diyorm napıyım
GulcanYvz cnsbll4006 canım 27 de 974 gramdı o zaman bana Hakan geride dedi doktorum 1050-1100 olmalı demişti çok bunalttı beni o doktor bende değiştirdim diğer gittiğim doktor rahatlattı sende minyonsun aşırı bişey bekleme dedi senden 4 kilo çocuk çıkmaz dedi dedim ben ztn nasıl doğurayım onu 🤭yani çocuk tamamen yapısal ilerliyor
almila2020 GulcanYvz aradaki farkın kapanması konusunda umutlu deil bnm doktorum zaten acılmasın yeter ki dio şimdilik aynı gibi fark haftaya kontrole gitcem insallah saglıkla alırız kucagımıza
Vijdan Skucuk bacak boyu kısalığı down sendromunu cagristiriyor cunki sanırım ondan ben 2 li testi yaptırdım yaşım olmasına rağmen düşük risk cıktı çok iyiydi sonucum o yüzden 3 lü 4 lü tarama istenmedi benden ayrintiliya da gittim ordada bisi çıkmadı zaten sakatlıktan bahseden mecburen 1 kerelik gittiğim dr kendi dr um yoktu aynı gün dopler usg ayrıntılı yani yine yapıldı oda demedi bişey genetik muhtemelen minyon bir bebek olucak dedi
Deleted5544 canım 40+0da doğum yaptım ama boyu 35e, kilosuda 37ye uyumluydu, ultrasonda 3100 gram gözüküyordu 2850 gram 49 cm gayet sağlıklı doğdu kızım yani her gerilik sıkıntı demek değil, cogu zaman bebekler minyon tipli oluyor
Vijdan Deleted5544 boyu 35hafta uyumlu 49 cm mı doğdu hemde kız bebek kusura bakmasınlar ne istiyo acaba bu dr lar bilmem normal boyda olmuş bebeğiniz zaten kızlar erkeklere göre daha kısa oluyor
Miniksusam93mr Been de 37 haftalgm ama 1 yada 2 hafta geri cikiyo hep .ozelde 1 hafta devlette 2 hafta gözüküyor. Minyon olacak ddiler ben de minyonm zaten hepte zayftm 2415gr olmus. Doktr ne yersen ye alacagni alir bebek dedi zaten pekde iştahım yok. Saglikli olsnlarda kiloyu doğunca daha iyi alırlar 👼🤲
Deleted5544 Vijdan yok ultrasondaki ölçüye göre kağıtta 35 haftaya uyumlu yazıyodu ama normal doğdu boyu doktor sende eşinde çok uzun değilsin normal diyodu zaten