1104 Buse0163 benim de iri bebek dedi doktor 33 deyım çok moralim bozuldu şeker ölçümü yapıyorum şeker de yüksek
Zelihahut Buse0163 tansiyon sıkıntısı yaşıyoruz bizde 36+5deyızz 3.600 kilomuz 37+4de planlı sezeryan olucam
1104 Buse0163 2.240 gram dedi ve benım de ayaklarım ellerim hep şişti ödem oldu ayakta duruyorum calstıgım ıcın bakalım hafta ıcı saglık ocağına gdecem aclık ve tokuluga baktırıcam
Ozzzgeee Zelihahut bnde de tansiyon sıkıntısı var bebeğin kilosundan dolayı mı sezeryan yoksa tansiyondan mı
1104 Gunesruzgar 2.240 gram dedi iste şekerden dolayı sanırım iler de sezeryan olmak istemıyorum ya ben 😞