Saadetctk Pelbtgn bekle canım ben de senin gibiydim doğuramıyorum diye geziniyordum hergun annemi akarabalar ariyordu dogdumu bebek diye 41+1 de dogdu kızım
Pelbtgn PinarY aynen ya bir aydır sanki her an gelicekmiş gibi bekledik sanki orda kalıcak gibi hissetmeye başladım 🤦🏼♀️😅
Saadetctk Pelbtgn bende süpriz oldu valla sabah hastaneye kontrole diye giderken metroda sancim tuttu😁ummadik bi anda geliyor canim
NevoAda Pelbtgn 38+0 suyum fazla diye erken doğum riskim vardı sözde ne nişan var ortada ne su ne de sancı 😂 pazartesi muayenemiz var salı sezaryene alınabilirim o zamana kadar suyum gelmezse bakalım 🙈