Kızlar 18.haftamin sonundayım.Kuafore ağda yaptırmak istiyorum ama korkuyorum açıkçası kimi ağda zararlı diyor normalde ağda olurken kendimi çok kasan biriyim canım çok acır acaba yaptırırken kendimi illaki kasarım buna eminim ama bebeğe bir zarar olurmu bilmiyorum