Sumeyye17 Son 4 5 gündür akşamları yatınca alt tarafım sızlıyor ağrıyor ama sonra geçiyor gündüz de öyle rahatsız edici bişey yok ay sancısı mi acaba. Ilk doğumum erken oldu pek bilmiyorum korkuyorum da ama sonra bu kesin geç doğsak diyorum 😂
Bktbll Sumeyye17 benimde 35+2 bende de al tarafata bazen baskı oluyor oturuyorum kaltıgımda bazen yürütmüyor beni bu konuyu benee merak ediyorum açıkcası
Pamuk123 Sumeyye17 36+1 im canım 28 inci haftadan beridir aynı bahsettiğin şeyi yaşıyorum ilk gebeliğimdede çok oluyordu 32 de 1 cm açılmayla 5 hafta yatmıştım bunda oğlum olduğu için öyle bir şansım yok ama şu son 10 gündür önceden toplaşan günde 10 defa oluyorsa şimdi saatte rahat 6 7 defa oluyor gitsem direk yatıracaklar biliyorum ama annemi bekliyorum 4 gün sonra gelecek şehir dışından sabrediyorum o güne kadar sonra geliyorsa da gelsinn🤷♀️🌸
Sumeyye17 Bktbll valla biraz daha artsa ilk doğumundaki gibi oluyor ama allahtan artmıyor sai günü belki alttan bakar.acilma oluyor bence
Tugas Benim sol tarafimda baskı ve aşırı ağrı var dayanamıyorum resmen bebeğin başı orda assagi mi iniyor bilmiyorum ki 36 haftalik oldum ve çok korkuyorum
Bktbll Tugas benimki inmiş canım 35 haftalık belkide sizinde iniyor ondan agrı oluyor sol tarafınızda
Bktbll Tugas benimde öyle oluyordu bazen toplanma oluyor sadece sol tarafta bide sertleşme ben geçen hafta doktora sordum artık biraz yürüyüş yap dedi hareketsiz kalma dedi sanırım doğum yaklaştıkca oluyor sizde kontrole gidince bi doktora sorun canım
Sumeyye17 Bktbll ya öyle bi hal oldu ki yol yürümek çok zor geliyor zaten evde çok yoruluyorum ya evi temizlemeyeceğim ya yürüyüş yapmayacağım
Tugas Bktbll her iki tarafta da kasilmam var ama sadece sol tarafimda baskı ve ağrı hissediyorum korkutuyor beni 24 temmuzda da kontrolüm var
Bktbll Sumeyye17 ben canım yavaş yavaş süpürüyorum vilada falan yapıyorum bazen cok baskı oldugunda evde koridorda tur atıyorum bende yürümekte zorlanıyorum hele arabaya bindiğimde hastaneye falan giderken alt kısım dahada rahatsız oluyor
Bktbll Sumeyye17 bilemiyorumki canım bende merak ediyorum bu sancı durumları nasıl benim ilk gebeliğim 24 haftada son buldu o zaman sancı falan bende nasıl oluyor bilemiyorum şimdi 35 haftalık sertleşmeler toplanmalar alt tarafta baskı oluyor ama bende anlamadım 😒 belkide yalancı sancılarımız bunlar
Bktbll Sumeyye17 ☺️☺️ Bi kontrole gittiğinizde sorun burayada yazın bende merak ettim canım eğer bunlar sancıysa hazırlıklı olalım☺️
Sumeyye17 Bktbll inşallah sorar yazarım ama beim tam vajinada batma şeklinde oluyor bu da doğuma hazırlık diye düşünüyorum adet ağrısından biraz farklı bu
Bktbll Merve7534_ devlet hastanesi vermedi canım kontrollerimi hep ankara şehir hastanesine gidiyorum her hafta kontrole gidiyorum takip etcez dediler ama ben birde detaylı için 2 kere özel bi uzmana gittim bebeiş önden gittiği için oda ölçümlere göre 26 temmuz olabilir doğumun dedi başı aşagıyada dönmüş dedi
Bktbll Tugas ama 36 haftalık olmussunuz neden o kadar geç canım kontrolünüz bence erken gidin kasılma varsa baksınlar bence canım seninde aklında şüphen kalmaz 24 temmuzda baya var ben 34 ten beri her hafta kontrole gidiyorum çagırıyorlar
Bktbll Merve7534_ şuan adetime göre 35+2 ama utroson ölçümüne göre baş 37 haftada karın ve bacaklar 36 bazen baş 38 cıkıyor ölçümler yanıltabiliyormuş öyle diyorlar o yüzden sıklıkla kontrole gidiyorum canım
Tugas Bktbll ya normalde 2 hafta da bir gidiyordum kontrole doktor bu defa 38 de gel dedi bende o yüzden geç gidiyorum bide benim eşim asker hastane uzak kayınpederim götürüyor arabayla mecbur bende cekiniyorum sık sık gitmeye