Ahutan Herkese Merhaba 8 haftalık hamileyim ♥️ Günde 4,5 -5 lt su tüketiyorum benim gibi olan var mi zararı var mıdır 😔
Mlkkkkkkk Ahutan 4 litreyi buluyor mu bilmiyorum ama benim de su tuketimim 2 katina cikti 8. Haftadayim
EylulEsen Ahutan doktorum bana her seferinde bol su iç suyun zararı olmaz diyor😚ne güzel işte enfeksiyon da olmaz bol su içende bak ben içmiyorum Sürünüyorum enfeksiyon bi türlü geçmedi doktorun dedigi tek sey sadece ilaç ise yaramaz bol su ic🙄😁
vtsr12 Ahutan yok canım tabiki de hiç bir sorun olmaz senin için tek sorun sık wc ihtiyacı olur 🤦🏼♀️😂
SevilayBayram Vallaa bnde içiyorum gece en az 3-4 kez uyanıp su içiyorm 37 haftalığım kana kana içiyorum buz gibi 😅 ödem olmadı şimdiye kadr bnce iyi bişey
Sinemin Ahutan ne zararı ya çok biliyorlar ya işte 😏 eğer idrar yolu enfeksiyonun falan varsa nasıl güzel geliyor bol su
Ahutan vtsr12 oda sorun değil benim icin daha yeni olduğundan ilerleyen dönemde ne kadar zorlar yaşayarak öğreneceğim
Elifdoan Ahutan korkutma kendini valla su sicaklarda en güzeli, hemde idrar yolu enfeksiyonu falan yaşamazsın vücudun istiyor ki içiyorsun 🌸