cnykp-9392 Glc26 ben batı hastahanesı melıke tunca gıdıyorum 1 defa gıttım oraya haftaya tekrar randevum var buyuk ıhtımal onda devam edıcem
2_bwbik Glc26 batı da Melike hanıma gidiyorum canım daha önce genesiste pınar hanımdı ama izinde ve korona çok var genesiste o yüzden gidemiyorum
balperisi_71 Glc26 ben genesis seval sarıaslana gidiyorum bayada sevdim ama doğuma girmiyolarmıs yani mesai dışı bende bu yüzden baska doktor araştırıyorum
balperisi_71 cnykp-9392 canım batıda doğum nasıl genesis gibimiymiş nöbetci olanmı giriyor bilgin varmı
Glc26 cnykp-9392 merhaba Batı hastanesi genesis gibi nöbetçi doktor mu giriyor doğuma ? Ebeleri doktorları nasıl genesisle kıyasla lütfen yorumumu görün cevap verin 🙏🏻
2_bwbik balperisi_71 yok canım henüz almadım ama daha önceki doğumum genesisteydi evet nöbetçi doktor kim ise o giriyor kendi doktorun mesai saati dışı girmiyor daha yeni diye doğumla alakali batıya sormadım
Ilkhamilelik Parkorman memorial Burhan Özel. Kesinlikle çok alakalı bir doktor çok da kibar. Genesisten ben de korkuyorum orası korona kaynıyor çocuk doktoru abdulkadir bey bile korona kapmış.
Ebruaslan-21 Bende memorial neval hanıma gidiyorum çok memnum hem kendisinden hemde hastaneden . Çok anlayışlı güler yüzlü ☺️
balperisi_71 Ebruaslan-21 çok meth ediyorlar gerçekten peki muane ücreti ve doğum ücretini biliyomusunz
Ebruaslan-21 balperisi_71 Muayene ücreti 300 tl doğumda 3,750 olması lazımdı . Kurum indiriminiz varsa düşüyor tabi ücret.