Kursadbudak Hanımlar merhaba,33 haftalık olduk. Artık yürürken idrara sıkışıkmış gibi hissediyorum.O şekilde bir ağırlık ,herhangi bir ağrı yok fakat bebek toplanmalarını daha çok hissediyorum bu durumu yaşıyan anneler varmı?
Jamunakya Şükür yalnız değilim artık sancyla yürüyorum hep oyuzden yürüyüşlerim uzun soluklu olamıyo 30.haftadayz