Papatyamsi34 ben once park yatak alcam çünkü oda kurmicam yanımda olcak yataği. Sonra 1,5 yaşında oda kurarken beşik ya da montessori tarzi bi yatak bakcam çocuğun yaşına gelişimine gore insallah. Ben de şunu düşünüyorum ilk 6 ay park yatak yerine chicco next to me mi alsam park yataği her halukarda alicam da benim karyola çok yüksek enginde mi kalır acaba dedim kafam çok karisk 😆😆😆