Evet arkadaşlar öğrenen var mı. Bizim doktor kontrolümuz vardı bugün herşey yolunda ama doktorumuz kilo konusunda kararsız kaldı iri bebek dedi sonra yok iyi dedi kilosu sonra 1 hayat önden gidiyor dedi en sonunda herşey yolunda dedi ama ben hiçbirşey anlamadım