Mcz-01 Babası gediz veya ilbey diye diretiyor ama ben daha tam olarak bu isimlere ısınmadım sizce nasıl ve isim önerilerinizi bekliyorum ☺️
ek-istanbul Mcz-01 ben oğlum olsaydı babasının adı kenan ve yıllardır istediğim Mirza yı koyacaktım Kenan Mirza olacaktı ama kızımız oldu ve onun için düşündüğümüz ismi koymak için sabırsızlanıyoruz🙏🏻
EliffCandan Mcz-01 oğlum var Yusuf Yağız bir oğlum daha olacak Allah izin verirse bende isim bulamıyorum