Hasret-61 bebegim 2 aylik oldu. Zibini bol almistim 20 taneye yakin; hastane cikisi tarzi 5 takimim vardi. Pijama 2 takim. Tulum da 5 tane almistim; yeterli geldi. Corap, mendil, battaniye de bol olmalı tabi. Ben alt açma bezlerinden cok memnun kaldim, reflü yastigi bir de. Bezde 1 numaradan 140 tane kullandim. Prima Pampers pure inanilmaz rahat bir bez. Bubchen pisik kreminden cok memnunum. Hipp inde islak mendil ve şampuanıni kullanıyorum. 😊 Paylasmak isteidm; hamileyken cok hosuma gidiyordu pratik bilgiler ☺