Çok sağolun kızlar buraya yazmıştım 4 ay önce düşük yaptım 4 aylıktı kızım akciğerinde kist vardı doğunca test yaptırdık temiz çıkmıştı ama biz kendimize henüz yaptırmamıştık böyle bir süprizle karşılaştım tabiki ki istiyorduk Allahım büyük tekrar aynı şeyi yaşamayız inş Rabbim isteyen herkese versin