tashavva Arkadaslar 39.6 yım. Doktorumdan veya hastaneden hic duymadim ama bi arkadasim doguma girecek olanlara covid testi yapiyorlarmis dedi. Dogum yapan annelerimiz veya bilgisi olan varsa cevap verebilir mi bunun dogrulugu var mi ??
Serciko tashavva canım benimde kuzenimin eşi özel hastanede doğum yaptı geçen hafta. Ona da bir gün öncesinden çağırıp yapmışlar. Bende özele gidiyorum önümüzdeki hafta kontrolüm var soracağım.
BabyHazel Ahmet_zeynep peki size 27sinde yatis verdilermi? Banada sezeryan gunden 2 gun once test yapilcak ayni zamanda yatisida o gun verdiler
tashavva cdirge himm🤔 bende ozel hastaneye gidiyorum ama yapsalardi soylerdi heralde doktorum hic soylemedi
cdirge tashavva bence bir sorun, sezaryen olacaksa test yapma ihtimalleri yüksek. Eşim ufak bir operasyon geçirdi onda bile yaptılar.
tashavva cdirge normal olacak insallah, belki de sezeryan olanlara yapiyorlar alakasiz ama ne bileyim operasyon geciriyorlar ya ondan mi acaba 🤔 ama doktoruma bi sorayim cok merak ettim
tugbaayvaci Hepsinde yapılıyor diye biliyorum dün muayene gittim kaç kişiye gün verdiydi covid için hatta bebeklere bile yapılıyormuş kandan
tashavva tugbaayvaci yaa 🤔 galiba benim gittigimhastanede yapmiyorlar oyle olsa sanirim doktorum soylerdi 🙈
Ahmet_zeynep BabyHazel 27 sinde saat 3 de gidip test olacaģim daha sonra eve gideceğim canım 29 u sabah 7 de yatış olacak
pelinsss tashavva florence nightingale de doğum yapcam kısmetse iki gün önceden test yapıyorlarmış. Hem sana hemde yanında kalacak kişiye… ziyaretçi ya da başka kimse kabul etmiyorlarmış