Arasinannesi Dilekahinzen ye ekşiyi çıkar ayşeyi derler ama ben ilk zamanlar çok turşu yememe rağmen oğlum olacak. Hurafe bunların hepsi🤩
Deletedmom15257 Dilekahinzen bende cokkkkk yerdim gecsn doktor kiza benziyo dedi halende cok yiyom😍😋😋
Sevde123 Birazdan topa tutarlar seni bacım 😂 başlıkta görüpte cani isteyen olur diye. Ben şimdiden uyarayım 🙊😂
Dilekahinzen Sevde123 ayy tüh valla düşüncesiz davrandım sanırım. Silmeye çalıştım ama beceremedim üff topa tutulmam inşallah 😄
Aliasaff Dilekahinzen erkek oldu bizimki 😊 görümcem de turşuya bayılıyor resmen kız onunkinde yiyecekler le alakası yok yani 😊
Nehir35 Yiyeceklerle bence hiç alakası yok ben bi gün turşu yiyodum bi gün tatlı çok karışıktı isteklerim ki hala öyle ve bir oğlum olcak inş nasipse