Yeni13 Kızlar Ben 6+6 haftalık gebeyim balık sezonu daha açılmadı marketlerden şoklanmış balık alıp yememde bi sakınca varmı sizce şoklanmış balık yemelimiyim
irva Yeni13 Taze balık daima iyidir ama tabi dediğin gibi sezonu değil.Şoklanmışta yeme bence.Başka besinlerden al o vitamini derim.
Kapalikutu Yeni13 Evde balık kokusuna dayanamadığım için hep dışarda yiyorduk pandemi dolayısıyla her yer kapanınca doktor bana balık yiyemiyorsan her gün bir avuç ceviz yiyebilirsin demişti öyle yapabilirsiniz.
Yeni13 irva semiz otundan alayım dedim onunda 2 defa yedim onunla beraber bütün yeşil yapraklı sebzelerden tiksindim 😔
irva Yeni13 Bende dün yedim onu 😊 Et süt peynir kefir yumurta falan ye.B12 onlardan da alabilirsin.Midye seviyorsan ondan da alabilirsin.
irva Yeni13 Evet duydum onu ama bir kaç kere yedim ben.Sen yeme tabi doğru diyorsun ilk aylar için.😀 Badem ye bol bol.
Yeni13 Kapalikutu kuzum cevizi çok fazla tüketincede iyi değilmiş bileğin olsun ben kahvaltıda 3 tane yiyorum