Grimsi benim öyle böyle bir kanamam olmamıştı paçalarıma kadar inen 3 kez pıhtı düşürdüğüm sanki 4 ay olmadığım regl bir anda olmuştu, bebek yerleşirken ters bir yere yerleşmiş progestan günlük 2 haftada 1 iğne şeklinde ilerledik. 4 çok iyi doktor gördü bebek gayet iyiydi çok şükür. Zaten bebeğinizin bu dünyada yiyeceği yemek varsa ne içtiğiniz ilaçlar ne iğneler fayda etmiyor yine tutunuyor. Şuan çok şükür çok iyiyiz son ayındayım. Bol bol dua edin geleceği varsa gelir zaten 💕