hhb53 gulsahinn93 erken sanki canım tuz çok mu tüketiyosun. Birde hareketsiz kalmamak gerekiyormuş bol su
Melodixxx gulsahinn93 30 haftalğm bende dsha olmadı pek yemk yemedğim için tuz tüketmmş oluyrm😂birde aşırı su içiyrm
mysweetbaby gulsahinn93 muhakkak tuzu azalt hatta kes ve tansiyon kontrolü yap.ayak şişmesi için çok erken.ben 33üm daha yeni başlıyor o da ufaktan ufaktan
gulsahinn93 Ruveydaasker Aysenes mysweetbaby Melodixxx irva hhb53 teşekkür ederim kızlar tuzu azaltıcam bu arada ikiz gebelik 🥴
Aysenes gulsahinn93 evet biraz erken ben suan 30. Haftaligim allaha sukur ödemim felan yok ama hic tuz kulanan biri değilim 😌
Ruveydaasker gulsahinn93 benmde 18kalcamın ustlerı agryo bel agrım cok bıde ayaklarım uyustu smdı neden acaba