TGC_kb Arkadaşlar merhaba 18+6 gebeyim hareketleri hissetmeye başladım bi kaç gündür ama acayip hissediyorum kendimi acaba doğru şey mi hissediyorum guruldama çarpma pıt pıt atma siz nasıl hissettiniz acaba
Babyy1S TGC_kb 16 da başladm hissetmeye suan 17+4 ben bildigin tekme hissediyrm pit pıt hiç hissetmedm
Babyy1S Masal20201995 bende zayıfım ondan erken hissettm diye dusunuyrm deriye daha yakın bebek bende kilodan da olabilir emin ol hissetsen bile bazen hic hissetmiyorsun acaba bir sey mi oldu diyorsun sabret bence 20de falan hissedrsn inş😊