35ebrar35 Bnmde olusum olucak canm nasipse 5 ayligiz ve cok hareketliyiz artik bariz hissediyorum uyutmuyor paşa💙
Tombalak Umutrabia benimde ikinci gebeligim oğlum olucak dört buçuk aylık hamileyim ilkide erkekti buda erkek
Umutrabia Maşallah hepinizin bebeğine allah hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin ❤
elkakimmon Umutrabia benimki he mi she mi henuz bilmiyorum 🥰 daha doğrusu doktorumuz şuan kız dedi ama detaylı yi bekliyorum koşullanmamak için. Ailedeki herkes oğlan diyor ben de oğlan hissediyorum değişik duygular insan kesinleşmeden inanmiyor