Bugun kontrolum vardı ben programa gore 26+6haftalık gebeyım doktorum 26+3dedi kılosu da 815 gram dedi bı skntı olabılır mı acaba neden öle cıkmıs olabılır ve kılosu azmı bılemedım doktor herseyı normal hıc bır skntısı yok dedı ama aklıma takıldı yınede