Arkadaşlar salı günü kontrole gittim. Doktor cuma tekrar görmek istedi bugün yine gittik haftaya salı tekrar görüşelim dedi. 10 gün bitmemiş oluyor ama 2. Kontrol muayenesine para veriliyor mu biliyor musunuz? Netten araştırdım ama net bişey bulamadım