Ceyhan-05 Gebelik şekeri olduğunda riskli gebelik grubuna mı girdiniz yani sizi endokrinolojiye mi yönlendirdiler bileniniz varsa yada yaşayanınız yazabilir mi evham yaptım iyice 28 haftalık gebelik şekeri
firuzeelmi Ceyhan-05 hayır canım endişelenme evet beni endekrinologa yazdılar ilaç yazdı doktor ekmek, patates , meyvelerin bazıları , meyve suları , hepsini yasakladı
akovalardan Ceyhan-05 beni dahiliyeye gönderdi doktorum önce diyet verdiler sonrasında insulin başlattı doktorum şuan bir sıkını yok .diyet ve insuline devan doğuma kadar.korkutmayin kendinizi yasak olan şeylerden uzak durun herşey bebeğiniz ve sizin sağlığınız için geçecek öyle düşünün
prensesannesi25 benim 188 çıktı açlık tokluğa baktıramadım dayanamadım kustum dahileyeye gidecem bişey olmaz değilmi korkuyorum 🙄