merhaba arkadaşlar, 36 haftalık hamileyim bi kaç gündür belimden ağrı vurmaya başlıyor bide sancım farklılaşmaya başladı, meni tarzı yoğun akıntı ikinci kez geldi, karnım taş gibi olmaya başladı doğumun yaklaşmış olma ihtimali var mı eşim şehir dışında çalışıyor, doğum yaklaşınca izin alıp gelecek, alttan muayene yaptırsam mi açıklığa bakılması için, erken mi yoksa, bugün nst çektiler bişey demediler ama