Ceyhan-05 Merhaba 28.haftamdayım bu zamana kadar bebeğim normaldi fakat 1 hafta önden ilerliyor dedi doktor bilen varmı böyle birşey veya yaşayan gebelik şekerimde 138 çıktı
Hkose_972 Ceyhan-05 benimde şekerim var 16 gün önden gidiyordu şimdi düzeldi canınızı sıkmayın şuan 37+3üm😀😀
DamlaNur29 Ceyhan-05 bende 29+5m gebelik şekerim var 10 gün büyük cıkıyor bu ay diyet ve insilün kullanmaya başladım belki eski haline dönmüştür haftaya randevum var sonraki haftalar tamamlıyormuş haftasını zaten
DilanDag Ceyhan-05 benimde 132 çıktı bebiş bir hafta önden gidiyor, bir hafta önden veya geriden gitmesinin herhangi bir sorunu yokmuş normalmiş
Kiwi12 Ceyhan-05 benimde 139cikti şeker am adoktor şekerin yok dedj iyi sonuç dedi ben anlamadım şimdi☹️
Elifnuur Hkose_972 benimde 27 . Haftada 114 tü simdi 29. Haftadayim sekerimi olctum yemekten 2 saat sonra ama yemekte pilav karpuz falan yedim 148 çıktı düşer mi acaba 2 3 akşam sonra tekrar yapsam
Ceyhan-05 DamlaNur29 yaa gerçekten mi benim ki işte 28 hafta şekerim çıktı ama çok aşırı değil 142 en büyük 120 dakika olanı insülin sıkıntı değil değil mi
DamlaNur29 Ceyhan-05 140 sınır yükleme mi yaptırdın benim 1 saat 216 2.saat 134 cıktı ben diyetle baş edemedim insilün verildi
Ceyhan-05 DilanDag ya işte şey için diyorum riskli gebelik konumunda gösteriliyor ya ondan şüphelendim normal olarak giriyordum şekerden sonra öyle oldu
DilanDag Ceyhan-05 şeker de sınır 140 diye biliyorum ama, benim olmamasına rağmen bir hafta önden gidiyor dedi doktor ama herşeyi uyumlu gayet sağlıklı dedi
Ceyhan-05 DilanDag sizde şeker yokmuş o yüzden güzel bir durum yani iri bebek olayı var ya hani ondan merak ettim
AysaRuzgar benim şeker yüklemesinde sonuç normal çıktı ama 33. Haftamda bebek biraz tombiş diye açlık tokluk şekerine baktırdım tekrar. Değerler 74-106 olması gerekiyormuş benim 66 çıktı. Acaba bende de gebelik şekeri mi var?
DamlaNur29 AysaRuzgar canım senin şeker düşük cıkmıs sevinmen lazım açlık şekerin galiba bu sınır 90 zaten😍
AysaRuzgar DamlaNur29 açlık şekerim 66 tokluk şekerimde 64 çıktı. Kontrolüme bir hafta daha var merak ettim bende. Çok teşekkürler cevabınız için 🌸