fatmaozdemir1 Selam kızlar sizde benim gibi cinsiyeti merak edenlerden misiniz 😌 9+4 olduk bakalım sizinki belli mi😊
[silindi] fatmaozdemir1 12 haftalığım 2 hafta sonra gidicem inşallah belli olacakmış doktorum öyle söyledi 😊
Zekiye_79 fatmaozdemir1 Ben şu an 13 hafta iki günlük hamileyim ayın 21’inde doktor kontrolüm var o zaman 14 hafta beş günlük hamile olmuş olacağım umarım cinsiyeti belli olur açıkçası ben de çok heyecanlıyım 😇
Narminmila Sizinlə eyniyik məndə 9+4 günlük hamiləyəm sağ salamat alın qucağınıza. İlk olduğu üçün bizə də maraqlıdı cinsiyet😍
Figengdmk [silindi] insallah belli olur bizimki sırtını döndü hiç göstermedi 16+5 haftalığız artik 20. haftada detayli ultrasonda kesin ögrenirsiniz dedi doktor