Elfmstfa13
Canım herkesin bakış acısı fikri başka ama benden sana tavsiye rahat ol. Göz göre göre yapılmaması gereken seyleri yapma tabi ki ama inan eğer bir şey olacagi varsa yattığın yerdende olur. Ben böyle düşündüğüm için 38 haftama çok rahat geldim takmadım korkmadım mantıklı davrandım. Bilmediğimi araştırdım soruşturdum çünkü bence korku birazda bilgisizlikten geliyor insan ne kadar bilirse o kadar mantıklı davranır. Yanlış anlama ben çok bilgiliyim demiyorum belki en bilgisizi benim ama ben bu şekilde ilerledim ve çok şükür rahat geldim… sen şimdiden zıpladım bisey olur mu diye kafana takarsan inan zehir edersin hamileliğini kendine. O yüzden akışına bırak rahat ol. Verende Allah alanda Allah ☺️ Sağlıklı gebelik diliyorum 🌸