Oyagunaydin Kızlar tsh hormonum 3 tü geçen ay bugün gittim kendiliğinden 1.75 olmuş doktor ilaç yazmadı düşük olduğu için mi acaba birde her ay kontrole gel dedi
KardelenYB Oyagunaydin normale döndüğü için yazmamış canım her ay da düzenli olarak kontrol eder yukselirse ilaç yazar tekrar
Nuris90 Oyagunaydin düşmesi iyi bir şey 3 un ustune cikmamasi lazim. Normal çıkan sonuca nasıl ilaç yazsın adam 😆
merve1717 3 ten kendiliğinden ilaçsız düşmüş diye ilaç vermemiştir ilaçla düşürülenler ilacı bırakmıyor düşsede tekrar çıkar diye ama tabiki sürekli takip edilmesi lazım
Nuris90 Benim de dusuktu gecen ay senden ama nen bırakınca hemen yuksleiyor o yüzden kullanmam gerek hatta kullanıyorum yine de yukselmis. Ama senin ilacsiz kendiliğnden dusms. Bu iyi bisi gelcek ay 3 un ustne cikarsa yazar.
Angelada Oyagunaydin ben özele gitmiştim. Çok ilgisizler safradan ölüyordum bakmadılar bile randevu almıştım beni basından savdı
Oyagunaydin Angelada evet öyle yapıyorlar hiç ilgi alaka yok doktorsun tamam da yani neden bu kadar saygısızlık öylesine bakıp gecistiriyorlar