Naz_07 oo kaç kere ultrosona girdim ntsye girdim ben acaba bişey oldumu diye biz bide tek yumurta ikizlerine hamileyim şuan sonlardayız ağlıyorum allahım korusun diye elimde değil hatta bazen diyorum beni hastaneye yatırın yanımada ultrosan cıhazı koyun iyi olduklarını bileyim böyle 35 haftanın içindeyim valla sakin olmak bizler için çok normal değil inşallah haftaya doğacaklar