Tgcvtnsvr Selam minnoş anneler HCG değerleriniz ne kadar çıktı :) 50 den aşağı olduğunda erkek 50 den yukarısı kız diyolar doğrumu 🥰 benim 61 çıktı 🙈
tugbaayaz Tgcvtnsvr eğer ikili testteki beta hcg den bahsediyorsan benim 55 küsürdü oğlum olacak inşallah 😊
Gizem_ar Bunu hiç duymamıştım tek bildiğim 50 yukarsı pozitif 😂 tamamen batıl bence ne zaman öğrendiğin sana kalmış birşey çünkü 🙄
Tgcvtnsvr tugbaayaz evet canım ikili tarama :) banada erkek dedi ama 16. Haftayı bir bekleyelim dedi :)
tugbaayaz Tgcvtnsvr aynen banada 12 ve 13 te kıza benziyor dedi 16 da kesin erkek olduğunu öğrendik beklemek en mantıklısı. ☺️