Merhabalar 💫 Çok şükür ki sonunda bende dogum hikaye mi yazıyorum . 🙇 11 Nisan günü hastaneye zorunlu yatis yapıldı . Çünkü artık 41 haftalık olmuştum . Ve ne bir sancı ne bir açıklık vardı .O gün doktor alttan rahim yumuşatıcı. İlaç verdi ve 12 saat bunun kalması gerektiğini söyledi . O gün istediğini yiyip icebilcegimi ne istersem yapabileceğimi söyledi devletteydim ama Allah razı olsun ozel deki gibi ilgilendiler benimle . Sanırım başıma gelecekleri önceden biliyorlardı da ondan böyle davraniyorlardi 🙂)) Neyde en sonunda ilaç sayesinde gece sancıların başladı aha dedim sabaha dogururum heralde çünkü o kadar siddetliydi ki kesin dogururum diye düşünüyordum .. ama hastanede dogum yapanlardan öyle sesler geliyordu ki ve ben aşırı korkmuştum 🙁 Sanırım oyüzden sabaha gram sancim kalmadı doktorlar bile şok oldu .. ve hala sıfır açıklık vardı . Doktor suni sancıya başlayalım hiç riske atmayalım rahmin yumuşamış çünkü dedi ama ben çok korktugumdan kesinlikle kabul etmedim en sin akşam doktor yeniden geldi ve artık suniye başlamalıyız risk bundan sonrasi dedi ve bende kabul ettim 2 saat suni sancı aldıktan sonra malesefki çok kötü oldum ve eşimi cagirttirip çıkış yaptırmak istediğimi söyledim eşim geldi vekabul etmedi çünkü doktor onada risklerden bahsetmiş . En son doktor benimle de uzun uzun konuşup sorunlardan bahsedince suniyi tekrardan kabul ettim ve 18 saat boyunca suni sancı aldım ve acikligim malesef çok zor ilerledi en sin 5cm olunca suyumu patlattılar ve çok şükür ki ondan sonra daha da hızlı ilerledi 7 cm olunca artık ikinmam gerektiğini söyledi doktorum ve çok şükür ki o kadar sancidan sonra ikinmam kolay oldu ve dakikalar sonra kızımı kucağıma aldım .🙇🙏 evet çok zordu artık suni sancidan halüsinasyonlar bile görmeye başlamıştım hatta sürekli sezaryana alın diye bağırdım ama kızım doğduktan sonra herşey geçti bitti . Ben ki hamileliğinin ogrendigimden beri hep sezaryan isteyen kişi iyi ki normal yapmışım diyorum çünkü inanın herşey o an geçip gidiyor . Bugün 8 günlük olduk biz teyzeler çok şükür bin şükür 🙂)) yanımda uyuyor su an prensesim 🙂 size verebileceğim tek tavsiye sürekli her fırsatta uyuyun . Yoksa dogumdan sonra bu hiç mümkün olmuyor🙈😝 Her birinize bol bol dualar ediyorum Sag salim kavusun yavrulariniza 🙂 bizimde zorlu ama en zorluğuna sukrettigim hikayemizin bu 🙂 çok şükür 💝