Abidinannesi Merhabalar 25 haftalık gebeyim. Doktor bebeğin başının aşağıda olduğunu söyledi. İstirahat verdi. Bugün çok sancım var. Ne yapmalıyım. Erken doğumla ilgili Tecrübesi olan var mı?
Gulsahim Abidinannesi doktoruna sor canım Direk de sancım var bakalım ne dicek çünkü erken doğum riskin varmış
denizsn Abidinannesi sancınız varsa acilen hastaneye gidin önlem alınır serum ilaç iğne bir şekilde rahatlatıyorlar haftanız erken daha bebek tekrar yukarı dönebilir ama sancıyı hafife almayın çok geçmiş olsun 🙏
littleon Abidinannesi 20.haftadan beri sancılarım var benimde fitiller ilaçlar ve yatıp dinlenerek 35 geldik sukur eger sancın cok ise bi dr gozuk tekrardan sana denilenleri yap gerekirse kalkma Allah sagsalim kucagına almayı nasıp etsin
elifuzun74 Merhaba canim bende aynıyım sürekli istirahat et yürümemeye bak bir tek lavobaya kalk bende ayniyim 29 haftalugim suan😔 allah yardımcımız olsun
Abidinannesi denizsn hastaneye gittik. Pişman oldum. Gereksiz yere vajinal muayene yapıp canımı acıtırlar. Amin hepimize inşallah
Abidinannesi hhb53 sancı kasılma vb şeyleri ben de tam ayırt edemiyorum açıkçası. Gaz sancısı gibi oluyor.
Dilan-acr Bizde 32 haftadayız dün geceden beri şiddetli bel artısı var bu sabah da kasıgımda hafif batma mı agrı mı desem ne desem bilmiyorum öyle bişey var 🥺 inşallah sancı değildir anlamıyorum da ne olduğunu