Papatyaa bende öyle hissediyodum 20.haftada sonra çıktı yukarıya hep aşağı vuruyodu çıkacak sanıyodum. Normalmis kimi bebek gec çıkarmış yukarı korkma bol su tüket. Simdi benimki tam ortada 29.haftadayız oyleyken bile aşağıya cok vuruyo hareketli bebek olunca dönüyo icerde hayırlısıyla bi doğuraydık😇🤗