😁hep dogum hikayelerini okuyordum ve her okudugumda bi yanda benim basima bunlar gelecekmi die die okuyordum ve Cok sukur bende dogurdum( 38.4 ) normal dogum baya bir sıkıntısız gebeligi atlatmistim taki 08 temuza kadar sabahi kalktim tuvalete gitim baya bi islaklik var tabi korktum esimde calisiyo ona diom normal karsiliyor akintim saniyor biraz 10 dakika durdum hic agrim yok hemen kayannamaa soyledim kaynanam onume beyaz bez verdi sarilik varmi yokmu die az gelmisti sonra cok geldi bu sefer hastaneye gtim ebe bakti suyun var acilman sanci yok dedi 😑 hic agrim yoktu serum verip yatisimi yaptilar 38.03 sancimi evde cekecem dedim sanci da yok😁eve geldim yurudum sabaha dogru 5 te hastaneye gitik hafif kramp gibi acilar girdi anladim ki dogumumdur gitim nst de az sanci cikiti suni sanci verdiler sancilarimla beraber 13 saat sanci cektim ama ne sanci cok kotu 😏sirtima direk vuruyordu ikinamiyordum ustune uyku basmisti beni ama sancida oluyordum beni goren butun hamileler korktu resmen bide sirtimda fitik vardi cok kotuydu allahim sanci haric diger acilar oyle abartacak kadar drgildi ikinamiyordum 10 cm acikliligim var ikinamiyorum sancidan dolayi en son benim 2 bacagimida bagladilar cunku bacagimla ebeyle doktora vuruyordum yazik sana o kadar aci cektin 10cm aciklilihin var ikin diolar birakin beni sezeryana alin dayanamiom die ya dogiracan yada bebegin haznede nefesiz kalacak en son bir ikindi 2 ikindim 5 kere ikindim 6 7 derken baktim bebegin basi cikti dediler ikin dedi ihhhh dedim bi baktim oglum geldi o sira icimde sicak su geldi oyle rahatladim😁😂bitimi doktor dedim biti dedi dikiste makata kadar yedim hic dikis agrimiyor bebegin gelis ani da o kadar zor degil ikinmaya bagli ben acidan ikinamiodum cunku 13 saat suni sanciyla butun gucumu yitirdim ve gercekten herkezin dogum hikayesi farkli oluylrmus size tek tavsiyem sanciyi evde cekin yoksa ikide bir altan muane ediolar insanin ici icini yiyor butun nefesjnizi ikinma anina birakin allah yar ve yardimciniz olsun butun hepinize saglikli dogumlar dilerim😍😘