Kızlar mrb bugün 36+1 rutin kontrolüme gittim doktor kilosu gelişimi iyi dedi(çok şükür) fakat çatı muayenesi istedi ve pubis kemiği basık eğer kilo alırsa normal doğum yapamayabilrsin dedi şuan kilosu 2900 1hafta 10güne sancı olmazsa sezaryen dedi bu tip bi teşhis konan oldu mu???