zynp131820 Bir kaç gün önce başka isimlerle anket açmıştım ama o isimlerden de vazgeçtim 🤷🤦 ayyyyyyy amma zor bu isim seçme 😬😬
AysaRuzgar zynp131820 ben de Elif Eliz düşünüyorum. Eşim Elif Ada diyor. Bakalım elbet bir yerde buluşacağız☺️ Ayşe Eliz bence güzel 🌸
Didi6 zynp131820 Eliz ismini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2019/03/eliz-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html
zynp131820 Atlass Ayşe ismi kaynanamin ismi ve ben kaynanami çok severim tek kız torunu bütün torunları erkek o yüzden ismini koymak istedim ikinci ismi ise ileride kızım in bir isim tercihi daha olması için istiyorum 🤗🤗💓
Tortilla zynp131820 cok guzel canm ben begendım ayseyı kullanmak ıstemezse eliz ismi cok hos ıkısıde uyumlu
zynp131820 Tortilla çok teşekkür ederim 🤗 doğduktan sonra iki ismi ile seslenecegiz ilerde kendisi hangisini isterse kullanır artık prensesim 💓🤗🤗