Selam kızlar bugün 36+1de çatı muayenesi istedi doktorum ve ilk deneyimimi yaşadım herkes o kadar ürkütücü şeyler yazmış ki korka korka girdim muayeneye fakat hiiiiçte abartıldığı gibi değil tabi ki biraz rahatsız edici ama oturamıcak kadar üstüne y da yürümeni etkiliden açıda değildi gönül rahatlığıyla olun muayenizi eğer doktorunuz gerekli görürse🖤