Merhaba arkadaşlar 10 haftalık gebeyim gebelikte hormonlardan dolayı guatır çok Yüksek çıktı dahiliye doktorum Bana dideral ve propycil verdi kullanmazsam bebekte hasar oluşur dedi kullanırsan karaciğerimde hasar bırakabilirmiş bu ilaçlar ne yapacağımı bilemiyorum benim gibi bu sorunu yaşan oldumu neler yaptınız