Mhtpctn ozsim23 arya bende cok ıstemıstım ama eşim bı anlamı yok opera dedı 😂 linaya karar verdık ama arya benım her zaman begendıgım bı ısımdır
ozsim23 handenizz hayal çok hoş bence ☺️Hayırlısı olsun şimdiden sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin
Semanurry handenizz iki isimde çok güzel ama bence hayat daha hoş daha gerçekçi hayal ismi biraz daha geri de kalıyor bence ☺️ Ama bu sadece benim fükrim ☺️
ozsim23 Mhtpctn 😂bnimde tam aksine eşim beğendi bnde aynı tepkiyi vermiştim 😂 kulağa hoş gelen isim. Diğer anlamlarına bakınca hoşuma gitti sonra ama kararsızım ☺️