Burda en cok Doğum hikayelerini okuyup mutlu olanlardandim😀simdi bende sizi mutlu etmek istedim😊ikinci hamileliğim olmasina rağmen sanki ilk defa doğuma gircekmisim gibi hissediyordum halbuki asama asama neler yasayacağimı biliyordum ilk bebeğim kilolu ve başi birazcik büyük olduğu icin normal doğum yapamadim genel sezeryanla ameliyat oldum cok sükür ilk doğumum da güzel gecti cabuk ayaklandim hastaneden cikip eve geldigimde kendi isimi yaptim😀 gelelim ikinci doğuma ikinci doğumumu spinal anestezi istedim doktorumda uygun gördü spinal anesteziyle bebeğim doğdu😍 o an bambaska bir duyguydu ilk defa görmek koklamak sesini duymak bambaskaydi kendinde olmak bambaskaydi spinalin hicbir yan etkisini görmedim cok sükür odaya cikarildiğımda herkesin sevincine ortak oldum kendinde olmak gercekten bambaska bir duygu oglumun kardesiyle bulusmasini görmek hatirlamak paha bicilemezdi🙏 doğuma girmeden önce spinalle ilgili butun uygulanacak islemleri biliyordum hafif sarsilacağimi dokunmalari hissedeceğimi biliyordum doktor karnima bastirinca bu normal dokunmalari hissedince bu normal diye düsündüm doğumda 🤣yani sıra sıra takip ettim arastirmasaydim panik olabilirdim hissediyorum diye genele döndürebilirdim🤣 ama bildiğim icin panik yapmadim bu arada yoksa elimi kessem ağlayan tiplerdenim ama allah bi cesaret verdi😀 insallah benim yazimda size cesaret verir uzun oldu biraz kusura bakmayin😁