GozdeKB şuan bende 33 haftalığım bende çekiyorum çok kötü bi ağrısı var doktora gittim doktor bana magnezyum toz halinde verdi onu kullanıyorum geçirmedi ama hafifleti varsa kullan yoksa doktora görün çünkü çekilçek gibi değil ağrısı gece uykularımdan uyandırıyor beni