Erci biraz daha bekleyin, kese ve bebek görününce belli olur geç döllenme durumları vs. Ben düzensiz adet gördüğüm için son adet tarihimi hatırlamıyordum. Tahmini olarak o dönemki yaşananlara göre bi aralık verdim doktora. Kasımın başlarıydı filan diye. Sonra doktorum ölçümleri yapıp 7 Kasım olduğunu söyledi. 35 haftalık olduk, hâlâ bu tarih üzerinden ilerliyoruz. Bebeğimin gelişimi de buna uygun ilerliyor