ayse1205 netten araştır kullan canım en iyi bilgiyi ordan bulablrsin. Ama ben 1.5 sene gebe kalamadım hiçbir sorunumda yoktu ama adet gecikmeleri vs yaşıyodum prolaktin va yüksek çıkıyodu bazen buradan ve netten araştırıp kullandım ama dediğim gibi düzenli kullanamadım. Sabahları kahvaltıdan sonra bir tatlı kaşığı hayıt tohumunu kaynamış suya atıp demleyip içtim. Diğerlerinide öyle bir tutam bir bardak su olarak yaptım. Bu arada ovulasyon testiyle de takibimi yapıyodum kaçırmamak adına