belizdoruk Kızlar hergün olmasa dahi 2 günde 1 bisküvi çikolata yiyorum kapabilirim canım istiyor sonuçta ne demişler Canınızın istediği yenilmeli ama zararlı olmaz dimi sonuçta bisküvi
Nur1234 belizdoruk ben de çok seviyorum yiyorum cips de çok çok canım isterse yiyorum ama abartmadan yemek daha guzel 🙄