Ehnr Kızlar rahimde baskı hissettim dün gece bebeğim pozisyon değiştirmiş doktora gittim bugün açılma vs yok ama rahim bı yerden zorlanmış dedi alttan baktı iğne ve endol vs verdi böyle olupta atlatan var mı ya 24 uz daha 😔😔