Minnak35 Kızlar 29.haftamdayım ve oturarak yer sildim bırsey olurmu yanı varmı benım gıbı olan yanı diz ustu olur ya o sekıl de yaptım
DilanDag Minnak35 28 haftadyim bende öyle yapiyorum herhangi bir rahatsızlık yaşamadım henüz belki rahatsız olmam yapmam ama ilerleyen haftalarda zorlar artık viledaya geçerim😚
Beyzanur20 DilanDag 37 haftaligim her işimi kendim yapıyorum hiç korkma Allah’a sığın cokda riske atma ben dün bütün perdelerimi yıkadım taktım camlarimi cifledim bugünde koltuklarimi sildim yerleri de mop bezle silip elimle de kuruluyorm
DilanDag Beyzanur20 helal olsun valla rabbim sağ salim evlatlarımızı kucağımiza almayı nasip etsin 🙏🙏
Dilara9 Bende öyle yapiyordum ama 30 haftamdan sonra yapamadim agirlastim zorlandim simdi 35 haftalik olduk asla yapmam elle mopla yapiyom icim rahat degil ama mecbur bebisim icin öyle yapiyorum 🙈
Beyzanur20 DilanDag amin inşallah yalnız belirtiyim benim üçüncü hamileliğim yaşım da 30 😊 o yüzden de olabilir birde kimsem yok mecburum işte
DilanDag Beyzanur20 Allah bağışlasın benim ailemde yakınım da pek uzak değil ama yinede çekiniyorum yardım edin demeye, geldiği zaman çok yardımcı oluyor ama sağolsun
Beyzanur20 DilanDag yalnızın yardımcısı Allah demiş atalar bosver yaparlarsa yapsınlar da insan gel yap diyemez işte rabbim yardim eder bizede inşallah