Ben de şu an 32. Haftadayım ve 26 mm rahim uzunluğum. 22. Haftadan beri var bu sorun 22 mm ye düşmüştü o zamandan beri proluton iğne, Progestan magnezyum kullanıyordum. Ciğer geliştirici vuruldu ve son iki haftadır adalat crona da kullanmaya başladım bebeğimde toplanma çok sık oluyordu sancıların başlamış dedi doktor. Sürekli yatıyorum siz de dikkat edin en azından bu mm yi koruyabilirsiniz.