DefneninLiya Kızlar bugün reglim le beraber 20. Günüm kahverengi leke geldi. Ama ovulasın testi yaptığım da dün ikisi de koyu renkliydi şimdi T çizgisi rengi silikleşti. Acaba yerleşme kanaması tarzı birşey olabilir mi lütfenn yorum kızlar 💜